افشاگر بلومبرگ از عرضه‌ی مدل جدید مک بوک پرو با پردازنده‌ی M2 در سال ۲۰۲۲ خبر داده است. گفته می‌شود این مک بوک پرو از مدل سال ۲۰۲۱ مشخصات فنی ضعیف‌تری دارد.

مارک گرمن، افشاگر خوش‌نام صنعت موبایل، در جدیدترین قسمت از پیش‌بینی‌هایش از مک بوک پرویی سخن به‌میان آورده که ضعیف‌تر از مک بوک پرو سال گذشته است؛ ولی از تراشه‌ی جدید M2 استفاده می‌کند.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، اپل سال گذشته‌ی میلادی قوی‌ترین مک بوک پرو تاریخ را به بازار عرضه کرد و به‌نظر می‌رسد اکنون خود را آماده‌ می‌کند تا مدلی «پایین‌رده» از این لپ‌تاپ پریمیوم را به‌دست مشتریان برساند. این مدل از مک بوک پرو احتمالاً جایگزینی برای مک بوک پرو M1 سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

مارک گرمن می‌گوید اپل به‌منظور ایجاد تمایز بین مک بوک پرو 2022 با مک بوک پروهای مجهز به پردازنده‌ی M1 Pro و M1 Max، در مدل جدید از صفحه‌نمایش و پردازنده و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ضعیف‌تری استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، وی از حذف نوار لمسی (تاچ‌بار) در مک بوک پرو جدید خبر می‌دهد.

به‌گفته‌ی گرمن، مک بوک پرو جدید اپل از نمایشگر LCD بهره‌مند خواهد بود و این یعنی از مینی LED یا فناوری پروموشن خبری نخواهد بود. شایعه‌ها پیش‌تر گفته‌اند اپل مدلی از مک بوک ایر را در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند که احتمالاً از نمایشگر مینی LED برخوردار خواهد بود؛ اما همچنان پروموشن نخواهد داشت.