سامسونگ که معمولا ایده‌های عجیب و غریب و تازه‌ای را برای گوشی‌های خود دنبال می‌کند، حالا پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که یک گوشی با نمایشگر تاشو را نشان می‌دهد، اما تفاوت زیادی با نمونه‌های مشابه دارد. در بخش بالایی این گوشی هوشمند یک نمایشگر جداگانه وجود دارد که خم می‌شود و بخشی از پنل پشتی را می‌پوشاند.

Let’s Go Digital اسناد و تصاویر جدیدی را بر اساس یکی از پتنت‌های سامسونگ به تصویر کشیده که کره‌ای‌ها سال گذشته میلادی آن را در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسانده‌اند و احتمالا یکی از عجیب‌ترین طراحی‌ها در بازار موبایل محسوب می‌شود. با بررسی تصاویر می‌توانید طراحی و ساختار عجیب این دستگاه را مشاهده کنید.

گوشی تاشو سامسونگ با نمایشگری شبیه به L
طبق تصاویر ارائه شده از گوشی تاشو سامسونگ، نمایشگر تاشو به طور عادی در نیمه بالایی گوشی قرار دارد و هنگامی که نیازی به گوشی ندارید، در کنار ماژول دوربین‌های پشتی قرار می‌گیرد. با این حال، نمایشگر را می‌توان از سمت چپ باز و گسترده کرد تا یک صفحه بزرگ‌تر در دسترس کاربران قرار داشته باشد و البته در نیمه بالایی آن قسمت اضافی وجود خواهد داشت. می‌توان گفت نمایشگر دستگاه در حالت باز شده چیزی شبیه به عدد هفت یا L وارونه خواهد بود.

طبق مشخصات ارائه شده، سامسونگ در این طراحی با استفاده از یک لولا در سمت چپ پایین دستگاه باعث تا و بسته شدن گوشی می‌شود و همچنین برای محکم کردن نمایشگر آن روی پنل پشتی در هنگام بسته شدن از سه آهنربا استفاده می‌کند. همچنین در این مشخصات به وجود شیشه بسیار نازکی برای محافظت از نمایشگر دستگاه اشاره شده است.

به طور دقیق نمی‌توان گفت که این طراحی برای مشتریان چه کاربردی خواهد داشت. با این حال، می‌توان تصور کرد که از نیمه اضافی نمایشگر در بالای دستگاه می‌توان برای دوربین استفاده کرد، در حالی که کنترل‌های دوربین یا برنامه دیگری در نیمه پایین دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد.