تصاویر و ویدئو جدیدی از گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه از لولای بازطراحی‌شده و نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری درمقایسه‌با نسل قبل بهره خواهد برد.
در ماه‌های گذشته، گزارش‌های مختلفی از گوشی تاشو Moto Razr 2022 موتورولا منتشر شده است. این دستگاه با نام رمز Maven شناخته می‌شود و اکنون عکس‌های جدیدی که Lenovo Mobile China GM به‌اشتراک گذاشته است، ویژگی‌های طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد.

تصویر اول گوشی را در حالت باز نشان می‌دهد و می‌توان مشاهده کرد که گوشه‌های آن گردتر و حاشیه‌ی پایین نمایشگر آن درمقایسه‌با دو مدل قبلی باریک‌تر است. ویدئو جداگانه‌ای نیز در ویبو پست شده است که نگاهی اجمالی به طراحی گوشی و عناصر اصلی آن مثل نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر از نسل قبل و تنظیمات جدید دوربین دوگانه و لولای بازطراحی‌شده را ارائه می‌دهد.

مشخصات احتمالی موتورولا Razr 2022
موتورولا ریزر 2022 از یک نمایشگر تاشوی P-OLED با اندازه 6.7 اینچ، رزولوشن فول HD پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره‌مند خواهد بود. همچنین چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم حداکثر 12 گیگابایتی و 512 گیگابایت فضای داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. پیش‌تر زمزمه‌هایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه این گوشی جدید موتورولا یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، ولی چن جین این موضوع را تکذیب کرده است.

در بخش پشتی موتورولا Razr 2022 نمایشگر دوم 3 اینچی جا گرفته است. پنل پشتی مجهز به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی خواهد بود. برای سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی انتخاب شده است. موتورولا ریزر نسل جدید سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MyUX را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در پهلو خواهد داشت.