با روشی ساده می‌توانید قبل از رونمایی گوشی‌های جدید اپل، ببینید که اضافه کردن حفره‌ی کپسولی به بالای نمایشگر چه ظاهری به آیفون می‌بخشد.
چند روز دیگر اپل با برگزاری مراسم Far Out به‌صورت رسمی از جدیدترین نسل گوشی‌های آیفون پرده‌برداری می‌‌کند. شایعه‌ها می‌گویند اپل در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس بریدگی نمایشگر را حذف و آن را با دو حفره جایگزین می‌کند (احتمالاً این دو حفره به‌هم‌پیوسته خواهند بود). اگر کنجکاوید که بدانید طراحی پنل جلویی مدل‌های پرو آیفون 14 چگونه است، با تکنیکی ساده می‌توانید طراحی جدید را روی آیفون فعلی خود ببینید.

فردی در توییتر تصویری منتشر کرده است که در زیر این پاراگراف دیده می‌شود. تصویر را در حالت تمام‌صفحه باز کنید و گوشی خود را برعکس بگیرید. در این حالت می‌توانید ببینید که آیفون مجهز به حفره‌ی کپسولی‌شکل چه ظاهری دارد.

شایعه‌ها می‌گویند اپل فضای بین دو حفره را تاریک می‌کند تا بخش بالایی نمایشگر آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس میزبان یک حفره‌ی بزرگ کپسولی باشد. احتمالاً اپل از فضای تاریک داخل این حفره به روش نرم‌افزاری استفاده خواهد کرد. برای نمونه ممکن است نشانگر رنگیِ دسترسی به میکروفون و دوربین در داخل حفره نشان داده شود.