مدل بعدی گوشی تاشو ویوو موسوم به X Fold Plus از باتری حجیم‌تری از نسل اول این محصول بهره خواهد برد و انتظار می‌رود امسال در رنگ‌بندی جدید قرمز نیز روانه‌ی بازار شود.
در ابتدا انتظار می‌رفت نسل بعدی گوشی تاشو ویوو با نام X Fold S معرفی شود؛ اما طبق گزارش‌های اخیر، این دستگاه احتمالاً با نام X Fold Plus روانه‌ی بازار خواهد شد. با‌‌‌توجه‌‌به افزایش تعداد خبرهای مرتبط با این دستگاه، به‌نظر می‌رسد که به‌ زمان معرفی آن نزدیک شده‌ایم.

پیش‌از‌این گفته شده است که این محصول از تراشه‌ی قدرتمندتری از نسل قبلی خود بهره خواهد برد و درواقع، احتمالاً به سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، برخی از شایعات به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی در این محصول اشاره می‌کنند. اکنون جزئیات دیگری از گوشی تاشو بعدی ویوو دردسترس قرار گرفته است.
جیا جینگدونگ، معاون ویوو، در حساب کاربری ویبو خود اعلام کرد که X Fold Plus در رنگ‌ جدید قرمز نیز عرضه خواهد شد. در مقام مقایسه، نسل اول این محصول فقط در رنگ مشکی و آبی روانه‌ی بازار شد. علاوه‌براین، گفته می‌شود این گوشی از باتری ۴,۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد؛ درحالی‌که مدل قبلی آن از باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. تیزر منتشر‌شده از این محصول دیدی کلی از مدل قرمزرنگ آن به ما ارائه می‌دهد. متأسفانه کیفیت این عکس خیلی زیاد نیست؛ ولی انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار تصاویر رسمی با‌کیفیت‌‌تر آن باشیم.

به‌گزارش GSMArena، غیر از افزایش ظرفیت باتری و بهبود سرعت شارژ و رنگ‌بندی جدید، گوشی تاشو X Fold Plus احتمالاً شباهت زیادی به X Fold اولیه‌ خواهد داشت. بدین‌ترتیب، این محصول ممکن است با نمایشگر داخلی ۸٫۰۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نمایشگر بیرونی ۶٫۵۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی پنج‌برابری، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه شود.