مک گلون معتقد است فناوری بلاکچین یکی از پرشتاب‌ترین نرخ‌های رشد را دارد.
به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست بخش کالا بلومبرگ، در مصاحبه‌ای در خصوص ارزهای دیجیتال اظهار داشت که در نهایت به بیت کوین صد هزار دلاری خواهیم رسید. افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال و عرضه محدود این رمزارز از دلایل مک‌گلون برای این پیش‌بینی است. او در این خصوص گفت: برای رسیدن بیت کوین به سطح صد هزار دلار تنها به زمان احتیاج داریم. فکر می‌کنم بالاخره وارد بازار خرسی خواهیم شد؛ شاید همان زمانی که قیمت طلا و اوراق قرضه بهبود یابد.

مک‌گلون افزود: «نکته کلیدی این است که [قیمت بیت کوین] در حال حاضر در حال کاهش است اما با نگاه به میانگین هفتگی ۱۰۰ و ۲۰۰ هفته‌ای مشخص است که این بیشترین میزان تخفیفی است که تاکنون شاهد آن بوده‌ایم و واقعیت‌های ساده‌ای همچون پذیرش و عرضه و تقاضا در پنج تا ده سال آینده آن را تایید می‌کند. کاهش عرضه در کد بیت کوین مشهود است و تقاضا و پذیرش در حال افزایش است.

مک‌گلون می‌گوید دارایی‌های دیجیتال فناوری‌هایی به سرعت در حال توسعه هستند که روز به روز افراد بیشتری با آن آشنا می‌شوند. او افزود که بیت کوین «سریع‌ترین اسب در این مسابقه» است و استفاده از دلارهای توکنیزه یا همان استیبل کوین نیز در حال رشد است.

وی افزود:

من تازه از کنفرانس وبکس (Webex) در لس آنجلس بازگشتم. چیزی که شما در آن جا می‌دیدید، چیزی که من انتظار دارم، این است که مردم می‌دانند که [بیت کوین] سریع‌ترین اسب در این مسابقه است. این فناوری به سرعت در حال توسعه است و نمی‌توانید از آن جا بمانید و نیاز دارید جزئی از آن باشید…
درست است که گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد اما کاری که این فضا انجام می‌دهد، این است که اتریوم این فناوری جدید را امکان‌پذیر می‌کند، جایی که سریع‌ترین ارز دیجیتال در حال رشد، دلارهای توکنیزه شده است. مردم تازه شروع به درک آن کرده‌اند. قانون‌گذاران تازه شروع به درک آن کرده‌اند.

مک‌گلون پیش‌بینی می‌کند که پادشاه رمزارزها در نهایت یک ارز جهانی همتراز با طلا خواهد شد. او در این باره گفت:

«من فکر نمی‌کنم طلا خرسی باشد، اما باید بیت کوین را در کنار طلا در نظر بگیرید زیرا بیت کوین در حال تبدیل شدن به وثیقه جهانی دیجیتال است.»

این استراتژیست همچنین قیمت کوتاه مدت بیت کوین را پیش‌بینی کرد و گفت که انتظار دارد تا قیمت بیت کوین به زودی به ۲۰۰۰۰ دلار برسد. او در مورد قیمت BTC در آینده نزدیک گفت: من فکر می‌کنم که بیت کوین در حال ساخت بنیانی در حوالی ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار است همان‌طور که در سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در حوالی ۵۰۰۰ دلار این کار را انجام داد. قیمت در آن زمان تا ۳۲۰۰ دلار پایین آمد و حالا قیمت در ۱۹۰۲۰ دلار است. این رفتار قیمت بیت کوین است؛ پس از رشد شدید قیمت، مدتی قیمتش کاهشی خواهد بود.