هواوی خیلی بی‌سروصدا از تبلت جدیدش یعنی هواوی میت‌پد SE 10.4 برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرد. در حالی که این شرکت مشخصات فنی این تبلت جدید را منتشر کرده، اما در مورد تاریخ عرضه و قیمت آن جزئیاتی در دسترس نیست. هواوی میت‌پد SE 10.4 به مشخصات خوبی نظیر نمایشگر و باتری بزرگ، چیپست سری ۶ اسنپدراگون و سیستم‌عامل HarmonyOS مجهز شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلت جدید میت‌پد SE 10.4 هواوی از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی IPS LCD بهره می‌برد که از وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۵:۹ پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل HarmonyOS 3 به صورت پیش‌فرض روی این تبلت هوشمند نصب شده و فناوری تشخیص چهره نیز جهت باز کردن قفل این تبلت در دسترس کاربران قرار دارد.

هواوی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده‌ی تبلت جدیدش بهره برده که ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. این پردازنده، ۴ هسته با فرکانس کاری ۲٫۴ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی برای این تبلت هوشمند در نظر گرفته شده است. البته باید اشاره کنیم که کاربران برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این تبلت می‌توانند از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز بهره ببرند.

منبع تغذیه‌ی هواوی میت‌پد SE 10.4 را باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل می‌دهد که با شارژر ۱۰ واتی انرژی مجدد خود را به‌ دست می‌آورد. در قاب پشتی این تبلت هوشمند یک سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. همچنین روی حفره‌ی نمایشگر در پنل جلویی این تبلت دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

این شرکت چینی گزینه‌های رنگی متعددی را برای این تبلت هوشمند خود ارائه نکرده و کاربران تنها می‌توانند هواوی میت‌پد SE 10.4 در رنگ مشکی خریداری کنند. وزن این تبلت حدود ۴۴۰ گرم و ابعاد آن نیز ۲۴۶.۹۴ در ۱۵۶.۷ در ۷.۸۵ میلی‌متر است. تبلت اقتصادی هواوی در دو مدل وای فای‌دار و LTE‌دار عرضه خواهد شد.