در پایان سال گذشته میلادی، آنر از تبلت پرچمدار خود موسوم به آنر پد V8 پرو رونمایی کرد که از مشخصات فنی مانند نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره می‌برد. این تبلت با قیمت با قیمت پایه ۲۶۰۰ یوآن (۳۷۷ دلار) برای کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در بازار چین به فروش می‌رسد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر امروز از نسخه استاندارد سری پد V8 رونمایی کرد که از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است.

طبق اعلام رسمی،‌ آنر پد V8 از نمایشگر ۱۱ اینچی IPS ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره می‌برد. با کوچک‌تر شدن نمایشگر تبلت جدید آنر در مقایسه با مدل پرو، باتری این تبلت نیز از ظرفیت کمتر ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۲٫۵ واتی برخوردار است. برای یادآوری، آنر پد V8‌ پرو به باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی مجهز است.

آنر پد V8 اولین تبلت جهان محسوب می‌شود که با تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ روانه بازار خواهد شد. این تراشه ۶ ناتومتری شامل چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55‌ با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی می‌شود که عملکردی در حد تراشه‌های میان‌رده بازار دارد. برای پردازش‌های گرافیکی، دایمنسیتی ۸۰۲۰ از پردازنده گرافیکی مالی G77 استفاده می‌کند.

شایان ذکر است که تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ احتمالا برپایه تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ توسعه داده شده است. همراه با این سخت‌افزار، تبلت آنر پد V8 از حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه رم ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی تبلت آنر به راحتی قابل افزایش خواهد بود.

آنر پد V8 با اندروید ۱۲ برپایه رابط کاربری MagicUI 6.1 عرضه خواهد شد که البته انتظار می‌رود به زودی بروزرسانی اندروید ۱۳ نیز برای آن در دسترس قرار بگیرد. در بخش اتصالات، تبلت آنر به وای‌فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵٫۱ مجهز است. اسپیکرهای چهارگانه دستگاه از فناوری DTS:X Ultra پشتیبانی می‌کنند.
در نهایت باید اشاره کرد که ضخامت و وزن آنر پد V8‌ برابر با ۷٫۳ میلی‌متر و ۴۸۵ است. به مانند مدل پرو، پنل پشتی تبلت جدید آنر از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. خوشبختانه آنر پد V8 با قلم هوشمند Magic Pencil 3 و صفحه کلید Magic Keyboard سازگار است. در حال حاضر، تبلت آنر با قیمت پایه ۲۷۵ دلاری (رم ۸ گیگاباتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی) در بازار چین عرضه شده است.