ایرباد قدرتمند WF-1000XM5 سونی به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب ایرپاد پرو 2 اپل رونمایی شد. این هدفون قدرتمند تماماً بی‌سیم است و ویژگی‌های بسیار جذابی دارد.

ایرباد قدرتمند WF-1000XM5 سونی با هدف شکست اپل با ویژگی ‌های جذاب و کاربردی از راه رسید. سونی در تبلیغات هدفون بی‌سیم خود توضیح می‌دهد که این هدفون از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌گیرد که بهترین در نوع خود است و به نوعی جهشی رو به جلو در این زمینه به حساب می‌آید. یکی از مشخصات سخت‌افزاری جذاب WF-1000XM5 پردازنده‌ Integrated Processor V است که رقیب آمریکایی خود را درهم می‌کوبد.

ایرباد قدرتمند WF-1000XM5 سونی رونمایی شد

همانطور که انتظار می‌رفت،‌ سونی سرانجام هدفون توگوشی WF-1000XM5 را که از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند، رونمایی کرد. این مدل را با WH-1000XM5 که هدفونی دور گوشی است اشتباه نگیرید.

سونی می‌گوید WF-1000XM5 بزرگ‌ترین جهش روبه‌جلوی تاریخ هدفون‌های این شرکت را در حوزه‌ حذف نویز تجربه کرده است. هر یک از ایربادها به سه میکروفون مجهز هستند تا صداهای خارجی را به‌خوبی ساکت کنند. سیستم حذف نویز هدفون جدید سونی در زمینه‌ خفه‌کردن صداهای دارای فرکانس کم نیز بهبود پیدا کرده است.

1000XM5 که رقیب مستقیم و سرسخت ایرپاد پرو ۲ اپل محسوب می‌شود به پردازنده‌ Integrated Processor V مجهز است. به‌لطف Dynamic Driver X، فرکانس‌های پایین نیز به‌خوبی بازتولید می‌شوند. هدفون سونی به‌لطف کدک LDAC از استاندارد High-Resolution Audio Wireless پشتیبانی می‌کند و ازطریق DSEE Extreme کیفیت موسیقی‌های فشرده‌شده را به‌صورت بلادرنگ ارتقا می‌دهد.

ایرباد 1000XM5 سونی از استاندارد 360RealityAudio و فناوری رهگیری حرکات سر پشتیبانی می‌کند. سونی می‌گوید 1000XM5 بهترین کیفیت تماس را در تاریخ ایربادهای این شرکت ارائه می‌دهد. 1000XM5 الگوریتم کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی دارد و از حسگرهای القای استخوانی بهره می‌گیرد.

آن‌طور که GSMArena می‌گوید، هدفون WF-1000XM5 سونی ۲۵ درصد کوچک‌تر و ۲۰ درصد سبک‌تر از WF-1000XM4 است و به‌گونه‌ای تولید شده که حس راحتی به گوش کاربر منتقل کند. این هدفون به‌همراه چهار سری در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. سونی از بازگشت قابلیت‌های Adaptive Sound Control و Speak-to-Chat خبر داده است.

هدفون WF-1000XM5 سونی 8 ساعت عمر باتری دارد و با تنها سه دقیقه شارژ می‌توانید یک ساعت با آن موسیقی گوش دهید. این هدفون از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و گواهی IPX4 دارد.

هدفون جدید سونی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با قیمت ۲۹۹ دلار روانه‌ بازار می‌شود.