اگر روزی در چنین هتل متروکی قدم بگذارید، حس می‌کنید که بشر از روی زمین ناپدید شده و شما تنها بازمانده هستید.

۱۱ سال از زمانی که رومن ویون (Romain Veillon) شروع به بازدید از مکان‌های متروکه در سراسر جهان کرد، می‌گذرد. در آخرین سفر رومن به ایرلند، مقاله‌ای در مورد یک هتل توریستی سابق که سال‌ها تعطیل بود، کنجکاوی‌اش را تحریک کرد. او با ورود به این مکان بیشتر شگفت‌زده شد، زیرا اتاق‌ها به‌طور کامل با پوشش گیاهی سرخس، خزه و گلسنگ احاطه شده بودند. این هتل نمونه‌ای قابل لمس از شرایطی بود که طبیعت به آنچه از ابتدا برای خود بوده، دست یافته است.

هتل در نزدیکی ساحل قرار داشت، پس می‌‌شد نتیجه گرفت که باد و طوفان‌های فراوان منطقه، پنجره‌ها را شکسته و روزانه رطوبت و آب موردنیاز گیاهان را به داخل آورده باشد؛ زیرا هیچ توجیه دیگری برای رشد تعجب‌آور گیاهان در عرض چند سال وجود نداشت.

نکته دیگر وسایل و چیدمان‌هایی بود که دست‌نخورده باقی مانده بودند؛ به‌گونه‌ای که به‌نظر می‌رسید تمام مهمان‌ها و خدمه هتل به‌طور ناگهانی از هتل محو شده‌اند!

رومن در بخش‌های مختلف هتل متروک، اشیای دست‌نخورده زیادی مثل تلفن، کتاب، نقاشی‌های قدیمی، عینک، تلویزیون، سشوار و… را پیدا کرد که برای عکس‌هایش عالی به‌نظر می‌آمدند. او این مجموعه تصاویر هتل متروک را در فضای مجازی منتشر کرد و بازخوردهای بی‌نظیری گرفت.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که تماشاگر تصاویر رومن ویون باشید.