ویژگی افزودن آگهی‌های استخدام به ایکس برای اکانت‌های تسلا فعال شده است.

ایلان ماسک، مالک ایکس، چند وقت پیش گفته بود که این شبکه اجتماعی می‌خواهد با ارائه لیست مشاغل و امکان انتشار آگهی‌های استخدام با لینکدین رقابت کند. حالا آگهی‌های استخدام به اکانت‌های تسلا در ایکس اضافه شده‌اند.

اکانت «Tesla Recruiting» با انتشار یک پست از افزودن آگهی‌های استخدام به حساب‌های تسلا خبر داده است. ایلان ماسک هم با کوت‌کردن این توییت، گفته که با مراحل اولیه پلتفرم استخدام ایکس روبه‌رو هستیم.

رقابت ایکس با لینکدین

با افزودن قابلیت نمایش آگهی‌های استخدام در شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک، افراد در هنگام مشاهده حساب‌های شرکت‌های مدنظرشان، می‌توانند موقعیت‌های شغلی موجود در آن‌ها را نیز ببینند. این ویژگی هم برای کاربران و هم برای شرکت‌ها مفید است.

این ویژگی می‌تواند ایکس را در مقابل لینکدین قرار دهد؛ شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت که بسیاری از افراد برای استخدام‌شدن یا جذب نیرو از آن استفاده می‌کنند. البته بعید به نظر می‌رسد که ایکس بتواند قابلیت‌های یکسان با لینکدین را در اختیار کاربران قرار دهد، بااین‌حال همچنان می‌تواند تعدادی از کاربران لینکدین را جذب کند.

ایلان ماسک می‌خواهد ایکس را به یک شبکه اجتماعی همه‌کاره تبدیل کند و برای رسیدن به این هدف، به‌دنبال افزودن ویژگی‌های مختلف به آن است. برای مثال در آینده باید منتظر افزودن ویژگی تماس صوتی و تصویری به این پلتفرم باشیم، البته طبق گزارش‌ها، این قابلیت رایگان نخواهد بود و تنها در اختیار کاربران سرویس پریمیوم قرار خواهد گرفت.

باید منتظر ماند و دید چه زمانی امکان استفاده از ویژگی افزودن آگهی‌های استخدام برای تمام کاربران ایکس فراهم می‌شود و اینکه میزان استقبال از آن چگونه خواهد بود.