طبق این رندرها، حاشیه نمایشگر اطراف نمایشگر گلکسی S24 اولترا کاهش می‌یابد و همچنین میزان خمیدگی صفحه‌نمایش هم کمتر می‌شود.

پس از افشای رندرهای گلکسی S24، حالا نوبت به گران‌ترین مدل این خانواده، یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا رسیده است. در این رندرها با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم و ظاهراً سامسونگ، برای یک نسل دیگر، برنامه‌ای برای تغییر طراحی پرچمدارهای خود ندارد.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام OnLeaks و وب‌سایت Smartprix، رندرهای پرچمدار گران‌قیمت سامسونگ را به اشتراک گذاشته‌اند. این رندرها طراحی گلکسی S24 اولترا را به‌طور کامل به نمایش می‌گذارند.

رندرهای گلکسی S24 اولترا

رندرهای مبتنی بر CAD پرچمدار آینده سامسونگ از طراحی مشابه آن با گلکسی S23 اولترا خبر می‌دهند. روی پنل پشتی این دستگاه با دوربین اصلی چهارگانه روبه‌رو هستیم که چیدمان آن‌ها تفاوتی با نسل قبلی ندارد. ظاهراً سامسونگ همچنان می‌خواهد از طراحی جعبه‌ای‌شکل به همراه فریم بالایی و پایین تخت و فریم کناری کمی خمیده استفاده کند. همچنین باید منتظر نمایشگر خمیده در این دستگاه باشیم.

با وجود استفاده از نمایشگر خمیده، میزان خمیدگی آن نسبت به گلکسی اس 23 اولترا کمتر است. بنابراین احتمالاً استفاده از آن نسبت به نسل کنونی برای کاربران راحت‌تر باشد. در کنار این موضوع، گفته می‌شود که سامسونگ حاشیه‌های نمایشگر را کاهش می‌دهد و با یکی از کم‌ترین حاشیه‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند روبه‌رو می‌شویم. همچنین حاشیه نمایشگر در هر چهار طرف به یک اندازه خواهد بود.

منبع گزارش امروز می‌گوید سامسونگ در پرچمدار آینده‌اش از آلیاژ تیتانیوم استفاده می‌کند که باعث کاهش 1 گرمی وزن این دستگاه می‌شود؛ بنابراین گلکسی S24 اولترا وزنی برابر 233 گرم خواهد داشت. باید به این موضوع اشاره کرد که آیفون 15 پرو مکس هم به فریم تیتانیومی مجهز شده است و برخی گزارش‌ها علت گرم‌شدن بیش‌ازحد این گوشی هوشمند را استفاده از تیتانیوم می‌دانند.

درنهایت انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا ابعادی برابر 162.3×79×8.7 میلی‌متر داشته باشد. احتمالاً گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ در اواخر دی‌ماه به‌طور رسمی معرفی می‌شوند.