وان پلاس پد گو به نمایشگر 11.35 اینچی IPS LCD و 8 گیگابایت رم مجهز شده است و قیمتی کمتر از 300 دلار دارد.

وان پلاس از یک تبلت مقرون‌به‌صرفه به‌نام پد گو (Pad Go) رونمایی کرد که از مشخصات ضعیف‌تری نسبت به وان پلاس پد بهره می‌برد و همانطور که می‌توان انتظار داشت قیمت پایین‌تری نسبت به برادرش دارد.

از نظر طراحی این تبلت‌ها به یکدیگر شباهت دارند، هرچند پنل پشتی مدل Go دو رنگ است. بااین‌حال همچنان روی پنل پشتی این تبلت جدید یک دوربین بزرگ به همراه لوگوی وان پلاس چشم می‌خورد.

مشخصات و قیمت وان پلاس پد گو

تبلت OnePlus Pad Go به نمایشگر 11.35 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1720 در 2408 پیکسل، نسبت تصویر 7:5 و رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده است. این تبلت همچنین از اسپیکر چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قدرت این تبلت وان پلاس را تراشه هلیو G99 تأمین می‌کند که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود. وان پلاس پد گو در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

تبلت وان پلاس پد گو سیستم‌عامل اندروید 13 را با رابط کاربری OxygenOS 13.2 اجرا می‌کند و از قابلیت‌هایی مانند Screen Mirroring، اشتراک‌گذاری فایل و جابه‌جایی کلیپ‌بورد با گوشی‌های سازگار بهره می‌برد. انرژی این تبلت توسط یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC تأمین می‌شود.

تبلت OnePlus Pad Go تنها در رنگ نعنایی با پنل پشتی دو رنگ به فروش می‌رسد. قیمت نسخه پایه آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از وای‌فای برابر 240 دلار است. بالاترین نسخه این تبلت با پشتیبانی از شبکه LTE و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 288 دلار به فروش می‌رسد. درحال‌حاضر نمی‌دانیم وان پلاس برنامه‌ای برای عرضه این تبلت در خارج از بازار هند دارد یا خیر.