با وجود عملکرد ناموفق نسل اول ساعت هوشمند وان‌پلاس، ظاهراً این شرکت روی نسل دوم آن کار می‌کند که سال 2024 از راه می‌رسد.

دو سال از معرفی نسل اول ساعت هوشمند وان پلاس می‌گذرد؛ محصولی که عملکرد مناسبی ندارد و حتی می‌توان آن را یک دستبند هوشمند در نظر گرفت. اما این موضوع ظاهراً مانع از توسعه نسل دوم این محصول نشده است و سال آینده میلادی نسل جدید ساعت هوشمند وان پلاس از راه می‌رسد.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام Max Jambor با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، به ساعت هوشمند جدید وان پلاس اشاره کرده است. وان پلاس واچ 2 ظاهراً در سال 2024 از راه می‌رسد و طراحی گرد خواهد داشت.

ساعت هوشمند جدید وان پلاس برای سال 2024

شایعات در گذشته به توسعه ساعت هوشمند جدید وان پلاس اشاره کرده بودند، اما از معرفی آن در سال آینده میلادی اطلاعی نداشتیم. چند هفته پیش شایعه‌ای به توسعه این محصول با اسم رمز Star اشاره کرده بود. این محصول ظاهراً در چند نسخه درحال توسعه است که شامل نسخه OWW231 برای بازار چین و OWWE231 برای بازار جهانی می‌شود؛ البته ظاهراً نسخه دارای برند وان پلاس با کد OPWWE231 از راه می‌رسد.

این ساعت هوشمند ظاهراً به نمایشگر با رزولوشن 466 در 466 پیکسل مجهز می‌شود و قدرتش را تراشه کوالکام اسنپدراگون W5 نسل 1 با پردازنده کمکی BES 2700 تأمین خواهد کرد. این محصول احتمالاً ویژگی‌های متنوعی ازجمله ECG، نمایشگر همیشه روشن، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیابی استرس، ردیابی خواب و پشتیبانی از eSIM خواهد داشت.

با توجه به شکست نسل اول ساعت هوشمند وان پلاس، باید نسل دوم آن ویژگی‌های کاربردی داشته باشد تا کاربران جذب آن شوند.