این ایرباد روی گوشی شما قرار می‌گیرد و می‌توان تمام روز از آن‌ها استفاده کرد.

شرکت آمریکایی بوز (Bose) به‌طور رسمی از یک ایرباد خلاقانه و جدید با نام Earbuds Ultra Open رونمایی کرد که 299 دلار قیمت دارد. نکته قابل‌توجه این ایرباد طراحی منحصربه‌فرد آن است که به جای قرار گرفتن در مجری گوش، به گوش شما متصل شده و اطراف آن را می‌پوشاند.

Bose محصول جدید خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که موردپسند کاربران شیک‌پسند باشد. روی هدفون‌های Earbuds Ultra Open، حتی لوگوی این شرکت نیز دیده می‌شود و آن‌ها را می‌توان در رنگ‌های مشکی یا سفید دودی خریداری کرد. از جمله ویژگی این هدفون‌ها می‌توان به فناوری OpenAudio Bose اشاره کرد که صدا را بهتر به سمت گوش شما منتقل می‌کند.

همچنین می‌توان انتظار داشت که این هدفون‌ها حدود 7.5 ساعت پخش مداوم را به کاربران ارائه کنند. نکته قابل‌توجه اینکه هدفون‌های Earbuds Ultra Open از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین انتظار عمر باتری طولانی از آن منطقی به نظر می‌رسد. همچنین با پشتیبانی از گواهی IPX4، هدفون های جدید شرکت Bose در برابر آب مقاوم هستند.

با وجود برچسب قیمت 299 دلاری، ایرباد جدید Bose از قابلیت شارژ بی‌سیم و اتصال بلوتوث چندنقطه‌ای پشتیبانی نمی‌کند، دو ویژگی که در ایربادهای رده بالا معمولاً وجود دارند.

طراحی این هدفون باعث می‌شود تا حتی هنگام استفاده از آن‌ها نیز به محیط اطراف خود آگاهی کامل داشته باشید و تمام اتفاقات اطراف خود را بشنوید که این امر برای دوچرخه‌سوارن و ورزشکاران مهم خواهد بود. این اولین باری نیست تا Bose ایربادهایی با این سبک را معرفی می‌کند، اما دستگاه‌های قبلی چندان در بازار موفق نبوده‌اند. حالا، این شرکت دوباره سعی می‌‌کند تا با طراحی جدید Earbuds Ultra Open در بازار حضور پیدا کند.