به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به‌شدت مشغول توسعه این گجت هستند.

اپل و سامسونگ مدت‌ها است که در زمینه موبایل و تکنولوژی‌های دیگر با هم درحال رقابت‌اند. به‌تازگی سامسونگ از ظاهر گجت پوشیدنی جالبی به نام گلکسی رینگ رونمایی کرده است. کوپرتینویی‌ها نیز قصد ندارند از رقیب دیرینه خود عقب بمانند و به‌همین دلیل توسعه اپل رینگ را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش MacRumors، اپل به‌سرعت درحال توسعه ساخت یک حلقه هوشمند است که می‌تواند از طریق انگشت، معیارهای سلامتی کاربران را ردیابی کند.

با توجه به پتنت‌های افشاشده از اپل، به‌نظر مدت‌های زیادی است که این شرکت آمریکایی به‌دنبال ساخت چنین گجتی است. اما از قرار معلوم سامسونگ پیش‌دستی کرد و زودتر این حلقه هوشمند را توسعه داد.

کوپرتینویی‌ها چه زمانی اپل رینگ را معرفی می‌کنند؟

البته تیم کوک، مدیرعامل اپل، شعار «بهترین باش، نه اولین» را سرلوحه استراتژی‌های کوپرتینویی‌ها قرار داده است و احتمالاً مشکلی با این پیش‌دستی سامسونگ نخواهد داشت. درعوض این کمپانی آمریکایی تلاش خواهد کرد تا اپل رینگ را با قابلیت‌های بهتر نسبت به رقیب کره‌ای، توسعه دهد. با‌این‌حال اگر اپل خواهان رقابت با سامسونگ در این زمینه است، زمان زیادی ندارد. هنوز مشخص نیست که کوپرتینویی‌ها این محصول را قبل از عرضه رسمی گلکسی رینگ یا بعد از آن معرفی می‌کنند.

اپل به‌دنبال این است که ببیند نظر عموم مردم درباره چنین محصولی چگونه است. کوپرتینویی‌ها درنظر دارند اپل رینگ را به‌عنوان جایگزینی جمع‌و‌جور برای ساعت‌های هوشمند بسازند تا کاربران برای مدت زمان بیشتر و به‌راحتی با آن کار کنند.

یکی از مهندسان برجسته حوزه گجت‌های پوشیدنی دراین‌باره می‌گوید:

«به‌نظر می‌رسد که تجاری‌سازی اپل رینگ نزدیک است.»

طبق اخبار موجود، سامسونگ قصد دارد گلکسی رینگ را در اواسط سال 2024 به‌طور کامل معرفی کند. باید منتظر ماند و دید که اپل محصول خود را چه زمانی و با چه قابلیت‌هایی معرفی خواهد کرد. باتوجه به سابقه اپل در ساخت محصولات نوآورانه، به‌نظر در زمینه ساخت اپل رینگ نه‌تنها مشکلی نخواهد داشت، بلکه شاید قابلیت‌ها و عملکردهای بهتری را در مقایسه با گلکسی رینگ در این محصول قرار دهد.