طراحی کپسولی این بلندگو نظرها را به خود جلب می‌کند.

ال‌جی از جدیدترین اسپیکر قابل‌حمل خود با نام StanbyME Speaker (XT7S) رونمایی کرد. از اسپیکر StanbyME می‌توان هم به‌عنوان دستگاهی مستقل و هم به‌عنوان تکمیل‌کننده وسایل صوتی و تصویری خانه استفاده کرد. این اسپیکر کپسولی‌شکل با قیمت 200 دلار، کیفیت صدای گیرا و طراحی مناسب، ایده‌آل برای خانه یا مسافرت است.

به‌ گزارش گیزموچاینا، اسپیکر StanbyME دو توییتر (بلندگوی الکترومکانیکی) 20 میلی‌متری دارد که صدای استریو را با فرکانس بالا به‌صورت واضح ارائه می‌دهد. همچنین دارای دو پخش‌کننده صدای پسیو برای اطمینان از بیس غنی و عمیق است که برای لذت‌بردن از فیلم، موسیقی یا بازی بسیار مناسب هستند.

ویژگی‌های اسپیکر StanbyME

این دستگاه شامل انواع تنظیمات EQ مانند Sound Boost برای صدای پیشرفته، حالت استاندارد برای صدای متعادل و EQ سفارشی است که از طریق گوشی هوشمند می‌توانید صدای مدنظر را شخصی‌سازی کنید. به‌علاوه، این دستگاه از فرمت‌های صوتی SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگاری دارد.

ابعاد این اسپیکر 326 در 78 در 87 میلی‌متر است که آن را جمع‌و‌جور و قابل‌حمل می‌کند. این اسپیکر برای اتصال مطمئن و سریع، به بلوتوث 5.1 مجهز شده است.

این اسپیکر یک پورت USB نوع C برای شارژ دارد و شارژ کامل باتری آن تقریباً 4 ساعت طول می‌کشد. همچنین درصورت شارژ کامل، می‌تواند تا 16 ساعت بی‌وقفه موزیک پخش کند. این دستگاه تنها دارای 900 گرم وزن است و با گواهی IPX5، مقاومت خوبی در برابر قطرات آب دارد.

این دستگاه کارایی فوق‌العاده‌ای با تلویزیون‌های سری StanbyME ال‌جی دارد. اسپیکر StanbyME فعلاً در کره جنوبی و ایالات‌متحده در دسترس است و در آینده‌ای نزدیک برای مناطق مختلف جهانی نیز عرضه خواهد شد.