شاید از گلکسی واچ 7 شاهد این تغییر طراحی باشیم.

سامسونگ تقریباً یک دهه پیش برای ساخت اولین ساعت‌های هوشمند، از طراحی مربعی‌شکل برای ساخت بدنه آن‌ها استفاده کرد. به‌عنوان مثال در سال 2013، سامسونگ دستگاه Galaxy Gear را با صفحه نمایش مربعی‌شکل روانه بازار کرد. از آن زمان سامسونگ نسل‌های مختلف گلکسی واچ را با طراحی دایره‌ای تولید کرده است، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت دوباره قصد دارد به سنت‌های خود بازگردد.

به گزارش SamMobile، سامسونگ به‌دنبال بازگرداندن طراحی مربعی‌شکل برای ساعت‌های هوشمند خود است. بنابراین احتمال می‌رود که محصولات جدید، شبیه به مدل‌های قبلی مانند Galaxy Gear ،Gear2 و Gear Live باشند.

Gear S2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره‌ای‌شکل و قاب چرخان فیزیکی بود. سامسونگ از آن زمان به این زبان طراحی پایبند بوده است و مدل‌های نسل فعلی گلکسی واچ 5 طراحی دایره‌ای تقریباً یکسانی دارند.

چه زمانی سامسونگ دوباره از طراحی مربعی‌شکل در گلکسی واچ استفاده خواهد کرد؟

فعلاً مشخص نیست که آیا طراحی مربعی‌شکل در گلکسی واچ 7 اعمال خواهد شد یا خیر. همچنین شاید سامسونگ در سال 2025 از این نوع طراحی در ساخت ساعت‌های هوشمند خود استفاده کند و تا پایان سال 2024، به طراحی دایره‌ای‌شکل پایبند باشد.

درحال‌حاضر بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ، به زبان طراحی دایره‌ای عادت کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که کره‌ای‌ها چگونه کاربران را برای خرید ساعت‌های هوشمند مربعی ترغیب می‌کنند.