احتمالاً نسخه جدید طراحی مربعی‌شکل خواهد داشت و همچنین سامسونگ برای گلکسی واچ سری ۷ از تراشه اگزینوس W940 استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود دارد. پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر توسعه گلکسی واچ با طراحی مربعی‌شکل، حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید گلکسی واچ سری ۷ در سه نسخه عرضه می‌شود.

به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ در سه نسخه از راه می‌رسد: کلاسیک، پرو و مدل جدید. این احتمال وجود دارد که نسخه جدید طراحی مربعی‌شکل داشته باشد و با این رویکرد، برای اولین‌بار با سه نسخه مختلف از گلکسی واچ روبه‌رو خواهیم شد.

تراشه جدید برای گلکسی واچ ۷

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود به سراغ تراشه اگزینوس W940 برود. ظاهراً این چیپ نسبت به اگزینوس W930 مورد استفاده در گلکسی واچ سری ۶، تا ۵۰ درصد بهره‌وری انرژی بالاتری دارد. در کنار بهره‌وری انرژی بالاتر، باید منتظر ۳۰ درصد عملکرد سریع‌تر هم باشیم.

طبق شایعات قبلی، اگزینوس W940 با لیتوگرافی ۳ نانومتری سامسونگ ساخته می‌شود. با توجه به شایعه امروز، به نظر می‌رسد چنین موضوعی صحت داشته باشد؛ چرا که استفاده از این لیتوگرافی پیشرفته می‌تواند باعث افزایش ۵۰ درصدی بهره‌وری انرژی و بهبود ۳۰ درصدی عملکرد شود.

درنهایت باید گفت هنوز فاصله زیادی تا معرفی گلکسی واچ سری ۷ داریم، بنابراین همچنان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن بمانیم.