این حلقه ضربان قلب، اکسیژن خون، HRV (تغییرات ضربان قلب) و دمای بدن را ردیابی می‌کند.

بلک شارک تبلیغات حلقه هوشمند خود را آغاز کرده است و قصد دارد با این حلقه وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شود. این شرکت ادعا می‌کند که این حلقه هوشمند با یک بار شارژ می‌تواند تا 180 روز دوام بیاورد. ظاهر این حلقه براق است و می‌توان با یک دست نیز آن را کنترل کرد.

براساس گزارش گیزموچاینا، بلک شارک ادعا می‌کند که این حلقه به‌لطف کیس شارژ همراه، با یک‌ بار شارژ می‌تواند به مدت 180 روز کار کند. کیس شارژ همانند خود حلقه ظاهری شیک و براق دارد. یک چراغ LED کوچک در جلوی کیس شارژ تعبیه شده است تا نشان دهد که حلقه درحال شارژ است. این حلقه ضربان قلب، اکسیژن خون، HRV (تغییرات ضربان قلب) و دمای بدن را ردیابی می‌کند.

حلقه هوشمند بلک شارک با عمر باتری خیره‌کننده

حلقه بلک شارک دارای طراحی نسبتاً نازکی است، قابلیت لمس هوشمند دارد و می‌توان با یک دست نیز با آن کار کرد. این شرکت در تبلیغات خود بیشتر بر قابلیت‌های ارزیابی سلامت این حلقه تمرکز داشته است و می‌توان با آن ویژگی‌های مختلف سلامتی را رصد کرد.

بلک شارک هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این حلقه را اعلام نکرده است. به‌نظر می‌رسد که این شرکت تمرکز زیادی روی این گجت پوشیدنی داشته است تا همراه با شرکت‌های بزرگ دیگر مانند سامسونگ، از بازار جدید حلقه‌های هوشمند استفاده کند.

سامسونگ احتمالاً در مردادماه امسال از گلکسی رینگ خود رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد حلقه‌های هوشمند، پس از ساعت و عینک، به ترند بعدی بازار محصولات پوشیدنی هوشمند تبدیل می‌شوند؛ چرا که برخلاف سایر گجت‌ها، حلقه هوشمند فاقد صفحه‌نمایش است و این امر می‌تواند یک رابط کاربری جدید را برای کاربران فراهم کند. هنوز مشخص نیست که شرکت‌های بزرگ دیگر مانند اپل، چگونه می‌خواهند سهمی از بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند داشته باشند.