در آپدیت جدید تلگرام می‌توانید درون این اپلیکیشن به‌راحتی عکس‌های خود را به استیکرهای جذاب تبدیل کنید.

تلگرام معمولاً در آپدیت‌های خود، امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. حالا در آپدیت جدید، شما می‌توانید به‌راحتی از تصاویر خود و با کمک هوش مصنوعی استیکر درست کنید و آن‌ها را در چت‌های خود بفرستید یا به‌صورت یک پک، آن‌ها را در اختیار دیگران بگذارید.

براساس اعلام تلگرام، ساختن استیکر در این آپدیت جدید به‌سادگی انجام می‌شود. در قابلیت جدید، به‌صورت خودکار یا دستی می‌توانید زمینه یک عکس را حذف، به آن متن یا شکلک اضافه کنید و سپس آن را برای دیگران بفرستید.

چگونه در آپدیت جدید تلگرام استیکر بسازیم؟

برای ساخت استیکر در آپدیت جدید تلگرام، پنل استیکر در بخش پایین صفحه چت را بالا بکشید و سپس روی دکمه + بزنید. از داخل گالری خود یک عکس انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Cut out objects، به‌صورت خودکار سوژه عکس از پس‌زمینه جدا خواهد شد. همچنین با کلیک روی Restore می‌توانید حاشیه عکس را که ممکن است به‌درستی پاک نشده باشد، اصلاح کنید. همچنین می‌توانید دور سوژه نیز یک خط سفید بگذارید تا شبیه به استیکرهای مرسوم قدیمی شود.

درنهایت می‌توانید استیکرهایی را که می‌سازید، درون یک پک اختصاصی قرار دهید تا یک مجموعه مخصوص به خودتان داشته باشید. تلگرام با کمک هوش مصنوعی به شما پیشنهاد‌هایی نیز می‌دهد؛ برای مثال، این هوش مصنوعی با بررسی تصاویر گالری‌تان، به شما پیشنهاد می‌دهد که این عکس سگ یا گربه برای ساخت استیکر مناسب است.

تلگرام از سال 2015 امکان ساخت استیکر را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. از آن سال، افراد با ساخت پک‌های مختلف، استیکرهای گوناگونی را با کاربران به اشتراک گذاشته‌اند. اکنون شما نیز می‌توانید به‌راحتی، در تلگرام بدون هیچ‌گونه اپلیکیشن دیگری یک پک استیکر داشته باشید و آن را برای دیگران بفرستید.

برای ارسال پک استیکرهای خود کافی است روی منوی سه‌نقطه در پنل استیکرها کلیک کنید و با کپی‌کردن لینک پک خود، آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. تلگرام به شما یک لینک با پیشوند t.me می‌دهد. در این آپدیت همچنین پیش‌نمایش محتوای پک‌ استیکرها به لینک آن اضافه شده است.