سری آنر 200 به‌زودی به بازار می‌آید و طبق جدیدترین گزارش‌ها باید در ادامه منتظر رونمایی از آنر مجیک فلیپ باشیم.

طبق گزارش‌ها، شرکت آنر درحال کار روی یک گوشی تاشو با نام (احتمالی) مجیک فلیپ برای بازار چین است. هیچ اطلاعات رسمی در مورد بازه زمانی معرفی و عرضه این دستگاه وجود ندارد. با‌این‌حال، یک منبع آگاه اعلام کرده که احتمالاً چه زمانی باید منتظر معرفی این دستگاه باشیم.

به‌گزارش گیزموچاینا و به نقل از کاربری به‌نام Wangzai know-it-all در شبکه اجتماعی ویبو، ابتدا سری آنر 200 عرضه خواهد شد و سپس، آنر اولین گوشی تاشوی صدفی خود را رونمایی خواهد کرد. آنر 200 لایت 6 اردیبهشت‌ماه در فرانسه معرفی می‌شود.

همچنین به‌نظر می‌رسد چند گوشی میان‌رده مانند سری هواوی نوا 13، سری رنو 12، سری ویوو S19 و سری آنر 200 در ماه ژوئن (خرداد-تیر 1403) در بازار چین معرفی و عرضه شوند.

هنوز اطلاعات رسمی درباره مجیک فلیپ و آنر 200 در دسترس نیست؛ با این‌حال یک رندر از مجیک فلیپ موجود است که هنوز مشخص نیست واقعی باشد یا خیر.

برخی مشخصات احتمالی مجیک فلیپ

احتمالاً این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگ مانند ریزر 40 اولترا موتورولا خواهد بود. همچنین شاید این گوشی تاشوی آنر دارای سیستم دوربین دوگانه و قاب عقب چرمی باشد. انتظار می‌رود این دستگاه، باتری دو سلولی 4500 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد.

گزارشات حاکی از آن است که مجیک فلیپ تا پایان سه‌ماهه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد. بنابراین احتمالاً آنر 200 و مجیک فلیپ می‌توانند در اوایل ماه ژوئن معرفی و در اواخر ماه ذکرشده عرضه شوند.

به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد دو گوشی تاشوی دیگر را نیز در نیمه دوم 2024 روانه بازار کند. این دستگاه‌ها احتمالاً شامل Magic V3 و V Purse 2 خواهند بود که به‌عنوان جانشین Magic V2 و V Purse عرضه خواهند شد. باید منتظر ماند و دید که گوشی‌های جدید آنر می‌توانند نظر کاربران را جلب کنند یا خیر.