خریداران هواوی Pura 70 می‌توانند از طریق دستیار هوشمند Xiaoyi از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره ببرند.

گوشی‌های پرچمدار سری هواوی Pura 70 چند روز قبل در چین عرضه شدند. این سری مجهز به چیپست جدید 5 نانومتری است که از چند ویژگی هوش مصنوعی همچون روتوش عکس، حذف عناصر تصویر، خلاصه‌سازی مقاله‌ها، استخراج جدول، تشخیص گفتار و برخی موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق دستیار هوشمند Xiaoyi از این قابلیت‌ها بهره ببرند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی عملکرد آن برای روتوش عکس و حذف برخی قسمت‌های ناهماهنگ تصویر مانند حذف برخی افراد موجود در پس‌زمینه است. این ویژگی‌ها می‌توانند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرند.

گوشی‌های پرچمدار هواوی Pura 70 با قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه شدند
همانطور که گفته شد هواوی Pura 70 با بهره‌مندی از چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی از قابلیت‌های خوبی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های این سری «Xiaoyi Skin Care Q&A» نام دارد که کاربران می‌توانند با کمک این ویژگی از یک محصول مراقبت از پوست به‌‌همراه توضیحات مربوط به مواد تشکیل‌دهنده آن عکس بگیرند و آن اطلاعات را در اختیار دستیار هوشمند Xiaoyi قرار بدهند. سپس دستیار هوشمند با تجزیه‌وتحلیل مواد تشکیل‌دهنده و باتوجه به نوع پوست کاربر می‌تواند راهنمایی‌هایی را در مورد محصولات مراقبت از پوست ارائه دهد.

همچنین همانطور که گفته شد، دستیار هوشمند Xiaoyi می‌تواند مقاله‌ها و سایر اسناد را خلاصه کند. همچنین می‌تواند متن را به زبان‌‌های مختلف ترجمه کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های سری Pura 70 هواوی قابلیتی به‌نام Smart vision است که می‌تواند اسناد را اسکن، برخی نوشته‌ها را حذف و در صورت نیاز جداول را استخراج کند.

سری هواوی پیورا 70 در چهار مدل شامل هواوی پیورا 70، پیورا 70 پرو، پیورا 70 پرو پلاس و پیورا 70 اولترا در بازار چین عرضه شده است. مدل‌های پرو و اولترا از روز عرضه برای فروش در دسترس بوده‌اند، درحالیکه این موضوع در مورد پیورا 70 و نسخه پرو پلاس صادق نیست.